FAQ'S
Wilt u iets weten? Kijk hier of uw vraag er tussen staat. Is dit niet het geval stel dan uw vraag middels het contactformulier, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk antwoord.
Kan ik de stof eerst bekijken?
Wilt u de stof eerst zien? Maak dan een telefonische afspraak (06-45877863) om langs komen.
Kan ik bestelde stof terugsturen?
U kunt meterwaren (dus stof, band, elastiek ed) alleen terugsturen indien het een fabricagefout betreft of een fout van ons.
. Zie ook onze algemene voorwaarden.
Wat zijn de verzendkosten voor Nederland?
Kijk voor de verzendkosten bij "bestellen en verzenden"
Leveren jullie ook aan België ?
Ja, leveringen aan België zijn ook mogelijk. Kijk voor de verzendkosten bij "bestellen en verzenden"
Is er een fysieke winkel?
Nee, helaas, deze is sinds 16 augustus 2023 opgeheven
Hoe weet ik of er voldoende voorraad is?
U kunt nooit meer bestellen dan de hoogte van de voorraad. Het systeem zal de aantallen terugzetten naar het maximale.
Voorbeeld: u wilt 5 klosjes zwart garen bestellen en de voorraad is 3. Het systeem geeft dan 3 aan. Dit kunt u ook niet wijzigen.
Mocht er onverhoopt toch minder zijn dan dat de voorraad aangeeft, dan nemen wij contact met u op.
Kan ik teveel bestelde meterwaren terugsturen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Twijfelt u aan de hoeveelheid benodigde stof, stuur dan een mail met een beschrijving van het kledingstuk dat u wenst te maken en de maat. Zie ook onze algemene voorwaarden.
Hoeveel is de minimale afname?
Er geldt geen minimale afname.
Is er een minimaal bestel bedrag?
Nee, er geldt geen minimum bedrag voor uw bestelling.
Hoe kan ik betalen?
Betalen is mogelijk door gebruik te maken van Ideal. Hiermee heeft u de bestelling het snelst in huis.
Ook kunt u het bedrag zelf overmaken.
Indien u hier voor kiest, wordt de bestelling pas verzonden als het geld op onze bankrekening is bijgeschreven.
Als wij na 3 dagen nog geen betaling hebben ontvangen, wordt de bestelling geannuleerd.
Indien u de bestelling komt ophalen, kunt u contant betalen, of van te voren overmaken.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Indien u onverhoopt de bestelling na 5 werkdagen niet heeft ontvangen verzoeken wij u DIRECT telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen zoeken naar een oplossing.